front page slideshow

ss-cover seso01 seso02

Selection Sorted TechnoPodcast Winter Edition // Arrhythmia

Dátum: 
2018.12.31 -
16:00 - 17:00
Radio: 

Arrhythmia
https://www.facebook.com/arrhythmia.00/
https://soundcloud.com/arrhythmia_00

Hun:
Első EP-je SHE314 néven jelent meg, majd Ahrkitekt Monohm néven ténykedett, legújabb projektje az Arrhythmia.
Több külföldi fellépése is volt már, 7 éve van a zenei világban, előbb kezdte a zene írást, mint a djzést vagy a live act-ezést.
2014-ben jelent meg első kis albuma a Dash Deep Recordsnál, azóta több válogatás albumom is megjelentek munkái az Art Style: Techno-nál.
Az industrial noise-zal körülbelül 2 éve ismerkedett meg behatóbban, és 2015 tavaszán született meg az első ilyen alkotása.
A sokoldalúsága és sötét szépsége, a frekvenciák változatossága, túlgerjesztése az, ami miatt magáénak kezdte érezni ezt a hangzásvilágot.
"Hihetetlen szabadságot érzek és adok át a noise industrial-on keresztül.Szeretek belemerülni egy egy hangba és annak a határait kitolni folyamatosan. Szeretem a már- már sokkoló és ijesztő zajokat, amik meghaladják az általános hétköznapi hangzást, ami körbevesz bennünket."
Munkái során a környezetében hallható statikus gépzörejekből, a természetben fellelhető hangokból, és a saját érzelmi világából merít.

Eng:
Her first EP was released with the alias SHE314, after she worked as Ahrkitekt Monohm, and her new project is Arrhythmia. She had several appearances outside Serbia, and is in the music world since 7 years, she started producing first before djing and doing live performances. Her first mini album was out in 2014 at Dash Deep Records, since then she appeared on more Various Artists releases by Art Style: Techno. She became acquainted with industrial noise approximately2 years ago, and her first work was born in 2015 in this style. The versatility and dark beautyness, the variation and over excitation of frequencies are why she feels this sound her own.
“I feel and impart unbelievable freedom through industrial noise, i like to indulge into a sound and postpone its boundaries continuously. I love the nearly shocking and scaring noises, what exceed the general and ferial soundscapes, which are surrounding us.” In her works she draws from static machine noises, voices appearing in nature and her own emotional world.